در جست و جوی حقیقت

در جست و جوی حقیقت


 

یکی از شیوخ قبایل یمن به روزنامه «الجمهور» گفت، شماری از مهاجران یمنی که در سوریه اقامت داشتند، در یک ماه گذشته، به بهانه زیر پا گذاشتن قوانین و مخالفت‌ های قانونی یا وعده و وعیدهای دروغین حکومت سعودی برای مبارزه با نظام سوریه، راهی این کشور شده‌ اند تا به صفوف گروه‌ های مسلح تروریستی بپیوندند.

 

تلاش عربستان در حمایت از تروریست های سوری


به گزارش مصاف به نقل از سرویس وبگردی پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، روزنامه یمنی «الجمهور»، به نقل از منابع آگاه یمنی، که آنها را منابع قبیله‌ای توصیف کرده است، فاش کرد، عربستان سعودی، عملیات گسترده‌ ای را در میان یمنی‌ ها با هدف جذب و اعزام آنها به سوریه آغاز کرده است.

این منابع یمنی افزودند: به همین منظور، عربستان سعودی پایگاه‌ های نظامی را برای جذب و آموزش این یمنی‌ ها و همچنین اتباع کشورهای مختلف آفریقایی در مناطق مختلف عربستان، از جمله دو شهر «طائف» و «دمام» دائر کرده‌ است.

این منابع تاکید کردند: بسیاری از شخصیت‌ های قبیله‌ای و سیاسی یمنی که از ماهیت این اقدامات و ارسال این یمنی‌ ها به سوریه آگاهی دارند، فعالیت‌ های گسترده‌ ای را در یمن با هدف ایجاد بیداری و آگاهی در مردم این کشور به ویژه جوانان یمنی در خصوص این اقدامات رژیم سعودی آغاز کرده‌ اند.

این شیوخ یمنی تاکید کردند، مقامات سعودی به جز فریب‌ کاری های مالی، به جوانان یمنی وعده می‌ دهند، در صورت حضور یک سال کامل در سوریه و جنگیدن علیه نظام سوریه، آنها را به استخدام ارتش عربستان در می‌آورند.

این منابع آگاه تاکید کردند: آنچه حکومت سعودی درباره بازداشت و زندانی کردن مهاجران یمنی مقیم عربستان در خبرگزاری‌ ها منتشر می‌ کند، دروغی بیش برای سرپوش نهادن بر اعزام آنها به پایگاه‌های نظامی برای آموزش و سپس اعزام به سوریه نیست.

در این زمینه، دو روز پیش، حزب «الناصری» یمن، حکومت سعودی را متهم کرد که هزاران مهاجر یمنی مقیم عربستان را برای اعزام به سوریه به خدمت گرفته است.

روزنامه «الوحدوی»، ارگان رسمی این حزب، به نقل از یک منبع آگاه نوشت، عربستان سعودی به مهاجران یمنی که در عربستان اقامت دارند، پیشنهاد اعزام به سوریه در قبال اخراج نشدن از این کشور را می‌ دهد.

منبع:شبکه خبر

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

www.MASAFPORTAL.com

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: reza ׀ تاریخ: سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mobareze.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com